Dodaj produkty podając kody
Przewodnik po sklepie SIGNproject
Chcąc maksymalnie ułatwić Ci korzystanie z naszego sklepu internetowego, stworzyliśmy krótki przewodnik, w którym znajdziesz wszystkie informacje dotyczące szukania produktu, składania zamówienia oraz sprawdzania jego statusu. Oferujemy Ci pomoc w zakupach na każdym etapie procesu zakupowego.
Jak szukać produktów w sklepie SIGNproject?
Potrzebny Ci produkt możesz znaleźć w naszym sklepie na kilka sposobów.
- U góry strony znajduje się okienko wyszukiwania. Wpisz w nie nazwę produktu, którego szukasz i sprawdź, czy jest on dostępny w naszym sklepie.
- Każdy z dostępnych w naszym sklepie produktów jest przypisany do konkretnej kategorii, które znajdziesz po lewej stronie na naszej stronie w formie listy. Wybierz tę kategorię, która Cię interesuje.
- Wybierając jedną z kategorii produktowej, możesz sortować produkty po ich nazwie rosnąco i malejąco, cenie rosnąco i malejąco oraz po dacie również rosnącą lub malejąco.
- Jeśli nie znalazłeś produktu w naszym sklepie, skontaktuj się z nami. Dowiesz się, czy będzie on dostępny w najbliższym czasie, a także kiedy ewentualnie będzie w ofercie. Dane kontaktowe do nas znajdziesz na tej stronie: https://signproject.pl/pl/contact
Jak kupować produkty w sklepie?
Jeśli już znalazłeś produkt, który chcesz kupić, możesz od razu dodać go do koszyka, wybierając opcję „Dodaj do koszyka”. Wyświetli Ci się tabela z opcjami do wyboru, najczęściej są to: format, podłoże i ilość. Zatwierdzasz swoje zamówienie przyciskiem „Dodaj do koszyka”.
Możesz również zapoznać się wcześniej z opisem produktu, przechodząc do karty tego konkretnego. Tam również znajdują się opcje do wyboru oraz przycisk „Dodaj do koszyka”.
Zawartość swojego koszyka sprawdzisz, wybierając ikonę „Koszyka”, znajdującą się w prawym górnym rogu. Tam znajdziesz listę swoich produktów. Na tym etapie możesz jeszcze usuwać produkty z koszyka i wprowadzać inne zmiany w swoim zamówieniu.
Jakie masz możliwości zapłaty i dostawy zamówienia?
W naszym sklepie do wyboru jest kilka sposobów płatności. Umożliwiamy płatności ekspresowe PayByLink dla praktycznie wszystkich banków w Polsce. Możesz również zapłacić kartą płatniczą:
- MasterCard
- Visa
- Apple Pay
- Google Pay
Za swoje zamówienie zapłacisz ponadto zwykłym przelewem, a także w bardzo prosty sposób za pomocą BLIK.
Zamówienia wysyłamy do klientów za pośrednictwem kuriera GLS. Darmowa dostawa jest dostępna od 500 zł. Dodawaj produkty do koszyka, nawet przez kilka dni, będą one w nim dostępne do tygodnia. Kiedy wartość koszyka wyniesie 500 zł lub więcej, dopiero wtedy złóż zamówienie. Otrzymasz od nas jedną paczkę zbiorczą z całym zamówieniem. Alternatywą jest odbiór własny w naszej firmie w Gdańsku.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, musisz posiadać konto w naszym sklepie internetowym. Nie jest to jednak konieczne do złożenia zamówienia. Zakupu możesz dokonać bez rejestracji. Mając konto w naszym sklepie, masz dostęp do statusu wszystkich swoich zamówień. Przejdź do zakładki „Status zamówienia”, a następnie wybierz z listy to zamówienie, które Cię interesuje.
Jak założyć konto w sklepie SIGNproject?
Rejestracja w sklepie SIGNproject jest całkowicie darmowa. Mając konto, zyskujesz jednak dostęp do wielu opcji związanych z zakupami i zamówieniami. Aby założyć konto, wybierz z listy u dołu strony opcję „Zarejestruj się”. Zostaniesz poproszony o podanie kilku ważnych dla nas informacji.
Jest to konieczne w celu bezproblemowej realizacji Twoich zamówień. Jeśli jesteś hurtownikiem, skorzystaj z formularza rejestracji dla hurtowników, który również znajduje się na dole strony.
Po pozytywnej rejestracji, otrzymasz od nas maila potwierdzającego, że masz już konto w naszym serwisie.
Twoja lista zakupowa
Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, to po zalogowaniu otrzymujesz dostęp do wielu opcji, wśród których jest „lista zakupowa”.
Bardzo ułatwia ona zakupy, dzięki niej możesz kontrolować swoje wydatki, a także masz pewność, że nie zapomniałeś o żadnym potrzebnym produkcie. Możesz dowolnie modyfikować swoją listę zakupową, a także ją przeglądać. Ponadto oferujmy możliwość tworzenia listy produktów poszukiwanych, których potrzebujesz i chciałbyś, aby pojawiły się w naszej ofercie.
Zwrot i reklamacja produktu
Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie możesz zwrócić i zareklamować. Jak wynika z obowiązującego prawa, masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Chcąc zwrócić towar, wygeneruj formularz zwrotu z etykietą adresową i wydrukuj dokumenty. Następnie zapakuj towar do pudełka wraz z dokumentem zwrotu, szczelnie zamknij i zaklej pudełko. Zwrot pieniędzy otrzymasz od nas w ciągu 14 dni od momentu otrzymania od nas zwracanego produktu.
Zarówno reklamację produktu, jak też zwrot możesz zrobić z poziomu swojego konta w naszym sklepie. Jeśli nie masz konta, wystarczy, że na naszej stronie wybierzesz opcję „Chcę zareklamować produkt” lub „Chcę zwrócić produkt”, a następnie podasz numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail.
Kontakt z naszą obsługą klienta
Masz pytania dotyczące naszych produktów? Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat samego procesu zamawiania ich i zakupu? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48583502480 lub pisząc do nas maila na adres info@signproject.pl.